Ustaw Krosno24.pl jako strona startowa Zaloguj się
Kanał YouTube Ogłoszenia Wasze galerie Wizytówki firm
Filmy
(261)
Anonse
(4489)
Foto
(16850)
Firmy
(146)
Krosno24.pl - Krośnieński Portal Internetowy
Kartki  elektroniczne Katalog Czat Opinie
Kartki
(112)
Strony
(845)
Czateria
(34)
Opinie
(455554)

Mapa portalu: Centrum > Wiadomości

2014-10-24

Całe Krosno w kolejce po suszarkę

Wczoraj (23.10) w Krośnie otworzono nowy sklep sieci Kaufland. Były tłumy klientów, balony, konkursy i niezliczona ilość promocji. Wydaje się jednak, że prawdziwym hitem otwarcia, jego wręcz symbolem, została rozkładana suszarka na pranie. W ciągu godziny poznaliśmy jedenaście powodów, aby ją kupić.

Czytaj obok >>


Ostatni tydzień:

  • 24 października 2014 (Piątek)
  • 23 października 2014 (Czwartek)
  • 22 października 2014 (Środa)
  • 21 października 2014 (Wtorek)
  • 20 października 2014 (Poniedziałek)
  • 19 października 2014 (Niedziela)
  • 18 października 2014 (Sobota)

  • Pełne archiwum:

  • Pełne, bezpłatne archiwum wszystkich artykułów


  • Wiadomość

    Całe Krosno w kolejce po suszarkę

    Wczoraj (23.10) w Krośnie otworzono nowy sklep sieci Kaufland. Były tłumy klientów, balony, konkursy i niezliczona ilość promocji. Wydaje się jednak, że prawdziwym hitem otwarcia, jego wręcz symbolem, została rozkładana suszarka na pranie. W ciągu godziny poznaliśmy jedenaście powodów, aby ją kupić.

    Suszarka
    Osoby wychodzące ze sklepu z suszarką widać było z daleka

    Jeszcze przed świtem, pod drzwiami marketu gromadzi się mały tłum, który rośnie z każdą godziną. Około 9.00, parking zapycha się tak, że skutera nie wciśniesz, a ogromny zapas wózków topnieje jak śnieg w lipcu. Już na zewnątrz z głośników sączy się donośny głos: "Środki czyszczące najwyższej klasy w rozsądnych cenach. Golonka wieprzowa przednia tylko..."

    W środku wielki gwar i ścisk. Wózek zderza się z wózkiem, ramię ociera się o ramię. Małe dzieci płaczą na rękach matek. Spora część klientów jeszcze nie zna sklepu, nie wie gdzie mrożonki, gdzie nabiał, a gdzie kasa (próbują wyjść wejściem i skasować towar w punkcie informacyjnym). Ludzie rozglądają się po hali, kręcą wózkami piruety (czasami z trudem, bo w wózku pełno). Na skrzyżowaniach alejek z półkami tworzą się korki. Podobnie jest w miejscach, nad którymi wisi informacja "top oferta". Jednym z takich miejsc jest kosz z rozkładanymi suszarkami na pranie.

    W koszu mieści się ich kilkanaście. Mają kolor biało-czerwony, 18 metrów długości linek, 15 kilogramów ładowności, rumuńskie pochodzenie i, jak napisano w gazetce marketu i na informacji nad koszem, wyjątkowo atrakcyjną cenę.

    Suszarki stoją w równiutkim rządku, ułożone na sztorc. Właściwie ciężko powiedzieć, że stoją, bo znikają w błyskawicznym tempie. Obsługa co chwilę dokłada nową partię.

    Suszarka

    Rozkładana suszarka na pranie powinna zdecydowanie zostać symbolem otwarcia sklepu. Osoby wynoszące je z marketu widać bowiem z daleka. Próbują je wcisnąć do bagażnika: na szerokość zazwyczaj się nie mieszczą, więc trzeba je ułożyć na długość, tak aby częściowo leżały na tylnej kanapie, lub próbować zmieścić zakup ukosem w kabinie. Niezmotoryzowani biorą je do ręki lub pod pachę.

    W jednym czasie po sklepie krąży przynajmniej kilkanaście osób z suszarkami. Niektórzy klienci mają ich dwie, są nawet tacy, którzy zastanawiają się nad zakupem trzeciej.

    Techniki transportu suszarek w sklepie są różne: jedni układają je płasko na górze wózka (nie jest to zbyt wygodne, bo przed włożeniem do niego kolejnych produktów, klient musi za każdym razem podnieść suszarkę), inni ukosem (wtedy suszarka wystaje z wózka albo w jedną albo w druga stronę i przeszkadza albo pchającemu wózek albo szturcha innych pchających), jeszcze inni dźwigają je w rękach (niektórzy przebijają palcami foliowe opakowanie na wylot i tworzą coś w rodzaju ucha).

    Postanowiliśmy sprawdzić, dlaczego klienci tak bardzo pożądają rozkładanej suszarki na pranie? Czy naprawdę jej potrzebują czy też chodzi tylko o "top ofertę" z okazji otwarcia?

    W niecałą godzinę udało nam się poznać jedenaście powodów, aby kupić suszarkę.

    Suszarka

    Pierwszy (najważniejszy): cena

    Klient 1: - No zdecydowanie cena! Normalnie za suszarkę trzeba wybulić koło stówki, a ta kosztuje dwie dyszki, nawet mniej, o proszę: 19,89 zł.

    Drugi: dobry biznes

    Klient 2: - W innych sklepach to taka kosztuje 30 zł. Dwie za 30 zł to jest 60 zł. Za 60 zł ma pan trzy po 20 zł. Jedna jest w gratisie! Jaki biznes można zrobić!

    Trzeci: na zapas

    Klient 3: - O! Dołożyli wreszcie, idę po drugą, będzie na zapas, jak ta pierwsza się zepsuje. Bo skoro taka tania, to pewnie się zepsuje...

    Czwarty: handelek?

    Klient 4: - Jedną mam dla siebie, a druga? Wie pan po ile takie suszarki chodzą? Może coś się uda zarobić.

    Piąty: z myślą o wnukach

    Klient 5: - W sumie to mam suszarkę, nie potrzebuję nowej, ale mam nadzieję, że niedługo pojawią się wnuki, to będzie więcej prania.

    Szósty: prezent

    Klient 6: - Jedna dla mnie, druga będzie na prezent.

    Siódmy: ułatwić życie

    Klient 7: - Żona mnie tu wysłała po spożywcze. Ale zobaczyłem te suszarki, że takie tanie, pomyślałem: ułatwię żonie życie. To ona pierze, mamy jedną suszarkę, ale to mało, musi biedna prać na raty, a tak od razu wszystko wypierze.

    Ósmy: inni biorą

    Klient 8: - Dużo ludzi je brało, to też wziąłem.

    Dziewiąty: jest potrzebna

    Klient 9: - Potrzebna jest. Naprawdę jestem pierwszy, który po prostu jej potrzebuje?

    Dziesiąty: bez powodu

    Klient 10: - A wie pan, że nie wiem po co ją wziąłem! Chyba rzeczywiście odstawię.

    Jedenasty: dla Basi

    Klient 11 (przez telefon): - Mam ją kochanie, mam! Ale to szok jakiś, normalnie chyba całe Krosno przyjechało po suszarkę, musiałem zaczekać aż doniosą... Co? Jeszcze jedną? Ale ja przy kasie już stoję... Aaaa, Basia też chce... No dobrze, wrócę się.

    Obsługa sklepu (czwartek, około godziny 12.30): - O Jezu! Szał jest na nie! Ile poszło? Cały czas z magazynu dowozimy. Lekką ręką setka już poszła.

    Suszarka
    Jak zmieścić suszarkę w małym samochodzie?

    Próbowaliśmy dowiedzieć się ile suszarek sprzedano podczas pierwszego dnia działania sklepu. Pytanie skierować musieliśmy do rzecznika sieci Kaufland Grzegorza Polaka, który odpowiedział tak: - W markecie w Krośnie sprzedaliśmy więcej towaru, o który Pan pyta, niż w jakimkolwiek innej placówce naszej sieci (w całej Polsce jest tych placówek 180 – przyp. red). Zgodnie z zasadami firmy rzecznik nie mógł udzielić nam informacji o dokładnej wielkości sprzedaży.

    Klient 12: - A coś się pan tak tej suszarki czepił? Niech pan zapyta ludzi o cukier, o makaron. Pełne koszyki wywożą, jakby wojna miała być. Myśli pan, że oni tego wszystkiego naprawdę potrzebują?

    (2014-10-24/10:41:14)
    Dawid Iwaniec, fot. Damian Krzanowski


    Komentarze do artykułu:





    Zaloguj się, aby komentować materiały artykuły.



    Wyszukiwarka

    REKLAMA



    Partnerzy
    portalu:
    Stimo Sklep Sfera PC Radio Taxi 9626 PWSZ w KrośnieMedia Design
    Informacje  | WiadomościArchiwumFotoblogPrognoza pogody
    Kultura  | Wydarzenia kulturalno-rozrywkoweArchiwum • Terminarze kin: Sokół, artKino
    Krosno  | O mieścieSamorząd
    Internet  | Katalog lokalnych stron
    Komunikacja internetowa  | Tablica ogłoszeńOpinieCzatKartki elektroniczne
    Informator:  | FinansePizza na telefonDania na telefon • Rozkłady: MKS, PKS, PKP, busyPolicjaKsiążka telefoniczna
    Kupuj:  | Bilety
    Archiwum wydarzeń 
    specjalnych
     
    | Biennale Lnu 2002 • Wybory samorządowe 2002, 2006, 2010Flash mob • Galicja Blues Festival: 2004, 2005, 2006, 2007Biennale Fotografii o Krośnie 2000-2005Zabytki poprzemysłowe PodkarpaciaFinał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 2005Wyprawy rowerowe 2005Zlot 4x4 2004-2006Plebiscyt na najpopularniejszego sportowca Krosna - 2005-2008Górskie Zawody Balonowe 2000-2009Kartki z wakacji 2003-2006

    Krośnieński Portal Internetowy Krosno24.pl. Istnieje od 2002 r. Wydawcą portalu jest firma SpeedArt.
    Uproszczona wersja portalu na telefon komórkowy: www.krosno24.mobi
    Kontakt z redakcją: e-mail - redakcja@krosno24.pl, tel. 13 493 44 44

    Nowości / Zespół / Prywatność / Prawa autorskie / Oglądalność portalu / Patronat medialny / Reklama / Kontakt / Więcej